Martin Richta - Webdesign, SEO, PPC na Firmy.cz

Image

Získejte analýzu umístění webu konkurenta ve výsledcích vyhledávání!

V dnešním rychle se měnícím podnikatelském světě je sledování konkurence nezbytností. Chcete-li zjistit, jak vaši konkurenti zvyšují prodej a propagují své produkty, analýza konkurence je klíčovým nástrojem.

Tato analýza vám poskytne pohled na úspěšnost vašich soupeřů a identifikuje oblasti, ve kterých můžete zlepšit. Ať už máte dobře fungující web, nebo ho teprve budujete, pravidelná analýza konkurence vám zajistí konkurenční výhodu.
Analýza konkurence zahrnuje sledování několika klíčových faktorů, jako je návštěvnost, klíčová slova, SEO, rychlost načítání, sociální sítě a UX/UI. Ne vždy je nutné zkoumat všechny tyto faktory, záleží na vašich cílech.

Ale analýza není jen o sběru informací. Jde o porovnání těchto dat s vaším webem a vytvoření konkrétního plánu. Cílem je identifikovat silné a slabé stránky konkurence a využít tyto poznatky k vylepšení vašeho webu.

Smyslem této stránky je zaplnit díru na trhu a nabídnout možnost široké podnikatelské veřejnosti koupit si základní analýzu webu svého konkurenta z pohledu zobrazování ve výsledcích vyhledávání za přijatelně nízkou cenu. Mé zkušenosti v oboru mě přivedly na tuto myšlenku, protože nic takového na trhu není. Máte možnost si buďto najmout specialistu, který není levný a výsledná práce se v konečném součtu počítá na desetitisíce, nebo nedělat nic.

Odstranil jsem z procesu výroby analýzy všechny nadstandardní kroky a ponechal pouze to nejdůležitější, aby cena mohla být co nejnižší. Ano, taková analýza není dokonalá. Ale myslím si, že je pro každého podnikatele na internetu lepší, než žádná. A přesně pro podobně smýšlející majitele webů vznikla.

Taková analýza se zaměřuje na klíčové zdroje, které vám umožní získat informace o konkurenci efektivně. Získáte tak reálné údaje o výkonech vašich konkurentů ve výsledcích vyhledávání, které vám pomohou utvářet úspěšnou strategii pro vlastní podnikání.
Image
Image
detail

Popis jednotlivých částí analýzy.

Tato zpráva obsahuje všechna klíčová slova, na která se analyzovaný web vašeho konkurenta objevoval historicky i nedávno ve výsledcích vyhledávání na Google v České republice a spoustu zajímavých a užitečných dat.

Volitelně lze analýzu rozšířit o pozice v serpu ve vyhledávači Bing.cz a Seznam.cz,
nebo o detailnější přehled odkazového portfolia webu.

Pojďme se podívat na jednotlivé části...

Image
Image

Indexace stránek ve vyhledávačích

Pokud má konkurent velký počet stránek indexovaných Googlem, může to naznačovat jeho silnou online přítomnost a dobrou SEO strategii.
Jak rozsáhlý je konkurentův web a jak aktivně se snaží prezentovat na internetu.
Ukáže Vám, kolik stránek na webu Vašeho konkurenta si Google, Seznam či Bing uložil ve svém seznamu a můžou je zobrazit ve výsledcích vyhledávání.

Rozložení pozic v organickém vyhledávání

Souhrnný přehled toho, kde se webová stránka nachází v organických výsledcích vyhledávání. Pokud má konkurent velký počet stránek indexovaných Googlem, může to naznačovat jeho silnou online přítomnost a dobrou SEO strategii.
Rozložení výsledků dle pozice (top 3, top 10, top 50)
Strukturované úryvky (rich snippets)
Video, obrázkové či produktové výsledky
Image
Image

Zpětné odkazy

Počet a základní rozdělení nalezených zpětných odkazů směřujících na web konkurenta.
Počet nalezených zpětných odkazů
Počet nalezených domén
Základní rozdělení na dofollow/nofollow

Pozice webu ve výsledcích vyhledávání

Hlavní sekce celé analýzy. Zde se dozvíte to nejdůležitější!

Najdete zde přehledný seznam všech nalezených klíčových slov, na které je konkurent vidět ve výsledcích vyhledávání a jeho umístění na pozicicích v top 100.

Jednotlivá slova jsou seskupena dle podstránek webu konkurenta, na které jsou odkazována.
Zjistíte, na která konkrétní slova se konkurent zobrazuje ve výsledcích vyhledávání.
Budete okamžitě vědět, na které klíčová slova je konkurent úspěšný a naopak, se kterými vyhledávacími frázemi má problémy.
Díky seskupení jednotlivých klíčových slov lépe pochopíte, které stránky Google vybírá jako relevantní a můžete toho využít pro svůj web.
Zjistíte, na která konkrétní slova se konkurent zobrazuje ve výsledcích vyhledávání.
Image
Image

Seznam relevantních klíčových slov

a znich plynoucí očekávaná návštěvnost.

Součástí této analýzy je seznam všech klíčových slov, na které je web konkurenta viditelný ve výsledcích vyhledávání na google, obohacen o zajímavé metriky, které se Vám hodí pro efektivnější plánování obsahové strategie.
Díky kunkurenčnosti klíčového slova se dozvíte, jak obtížné bude se na toto slovo umístit ve výsledcích vyhledávání. Výpočet se provádí na základě zájmu konkurentů o toto slovo v inzerci.
Odhadovaný počet organických návštěvníků, které stránka získala z tohoto hledaného výrazu za posledních 30 dní.
Odhadovaný počet kliknutí, které klíčové slovo získá, pokud bude na Googlu spuštěna reklamní kampaň s platbou za proklik.
Průměrná cena za proklik z reklamy na Google u tohoto klíčového slova. (v amerických dolarech)

Volitelné rozšíření

Rozšiřte svou konkurenční analýzu!

K základním variantám analýzy jsem pro Vás připravil volitelná rozšíření, která vám mohou otevřít zcela nový rozměr. Tyto rozšířené možnosti vám nabídnou detailnější informace a komplexní analýzu, které zvýší váš povědomí o trhu a vaši schopnost vyčnívat nad konkurencí. S dalšími daty v rukou budete moci lépe identifikovat klíčové trendy, rozpoznat nevyužité příležitosti a strategicky plánovat váš další postup.

Věřím, že investice do těchto rozšíření se rychle vyplatí, a že Vám umožní dosáhnout skvělých výsledků ve vašem konkurenčním prostředí.
Image
Image

Odhad hledanosti klíčových slov

obsažených v dané analýze

Hledanost jednotlivých frází (klíčových slov) je zajímavý a užitečný údaj. Složitými postupy se dá docela přesně odhadnout průměrná měsíční hledanost každého slova. Stále se ale jedná o odhad, založený na historii. Všichni SEO experti se shodují na tom, že je dobré znát takovou hodnutu, protože můžete porovnávat hledanosti jednotlivých slov mezi sebou. Čímž získáte jakousi představu a můžete tak lépe naplánovat svou strategii.

V případě naší analýzy se hledanost uvádí pro vyhledávač Google v České republice jako měsíční průměr za posledních 12 měsíců.

Cena rozšíření je 990,-

Analýza ve formátu xlsx

jako doplněk ke standardnímu formátu PDF.

Standardně je celá ananlýza vypracovaná ve formátu PDF. Pro další práci s daty se může v některých případech hodit spíše excelovská tabulka. I na to jsem myslel a nabídím možnost rozšířit analýzu o takovýto formát.

Cena rozšíření o formát xlsx je 290,-
Image
Image

Rozšířené odkazové portfolio

o více zajímavých informací.

V úvodní části analýzy získáte hrubý náhled na odkazové portfolio vašeho konkurenta. Tímto rozšířením získáte více užitečných informací, aby jste si udělali lepší představu, jak Váš konkurent se strategií získávání zpětných odkazů (linkbuilding) nakládá.

Zjistíte tak například graf vývoje jeho portfolia za poslední rok, nové a ztracené odkazy, rozložení jeho zpětných odkazů do stupnice kvality a další.

Cena rozšířeného přehledu je 490,-

Detailní odkazové portfolio

s kompletními informacemi, které je možné získat.

Jedná se o detailní verzi přehledu odkazového portfolia. Základ přehledu je stejný, jako v případě rozšířeného přehledu. Navíc ale obsahuje tabulku s kompletním seznamem zpětných odkazů konkurenta.

Je technicky nemožné odhalit všechny zpětné odkazy na web Vašeho konkurenta. Velké procento odkazů je z kategorie spamu a pro účely další analýzy nepoužitelné. Pokud má web jazykovou mutaci na jiné doméně, i takové odkazy se v přehledu zaznamenají. Stále je ale dost vysoké procento těch, které stojí za odhalení a mohou Vám pomoci v budování vlastního odkazového portfolia.

Cena detailního odkazového portfolia je 1490,-
Image

ceník

Vyberte si vhodnou variantu...

Na výběr máte ze tří základních variant analýzy podle toho, z jakých vyhledávačů budeme dolovat data.

Základním vyhledávačem je Google. Obsahuje nejvíce dat, které jsou součástí všech variant.
V druhé variantě navíc získáte umístění webu konkurenta ve vyhledávači od Seznamu. Třetí varianta navíc obsahuje i Bing.

Ke každé variantě máte možnost přidat volitelné rozšíření, které vaši analýzu rozšíří o další užitečná data a formáty.
Image

Analýza SERP #1
Google

  • Vyhledávače
  • Google
  • Seznam
  • Bing
  • Formát
  • Analýza ve formátu pdf
  • Souhrnný přehled
  • Indexace stránek ve vyhledávači
  • Rozložení pozic v SERP
  • Počet zpětných odkazů
  • Pozice webu ve výsledcích vyhledávání
  • Dosažená pozice a přistávací stránka
  • Rich snippets (obrázky, videa atd.)
  • Seznam relevantních klíčových slov
  • Konkurenčnost
  • Organický provoz
  • Provoz z reklamy na Google
  • Průměrná CPC
  • Volitelné rozšíření
  • Odhad hledanosti klíčových slov (+ 990,-)
  • Analýza ve formátu xlsx (+ 290,-)
  • Rozšířené odkazové portfolio (+ 490,-)
  • Detailní odkazové portfolio (+ 1 490,-)
990,-

Analýza SERP #2
Google + Seznam

  • Vyhledávače
  • Google
  • Seznam
  • Bing
  • Formát
  • Analýza ve formátu pdf
  • Souhrnný přehled
  • Indexace stránek ve vyhledávači
  • Rozložení pozic v SERP
  • Počet zpětných odkazů
  • Pozice webu ve výsledcích vyhledávání
  • Dosažená pozice a přistávací stránka
  • Rich snippets (obrázky, videa atd.)
  • Seznam relevantních klíčových slov
  • Konkurenčnost
  • Organický provoz
  • Provoz z reklamy na Google
  • Průměrná CPC
  • Volitelné rozšíření
  • Odhad hledanosti klíčových slov (+ 990,-)
  • Analýza ve formátu xlsx (+ 290,-)
  • Rozšířené odkazové portfolio (+ 490,-)
  • Detailní odkazové portfolio (+ 1 490,-)
1 790,-

Analýza SERP #3
Google + Seznam + Bing

  • Vyhledávače
  • Google
  • Seznam
  • Bing
  • Formát
  • Analýza ve formátu pdf
  • Souhrnný přehled
  • Indexace stránek ve vyhledávači
  • Rozložení pozic v SERP
  • Počet zpětných odkazů
  • Pozice webu ve výsledcích vyhledávání
  • Dosažená pozice a přistávací stránka
  • Rich snippets (obrázky, videa atd.)
  • Seznam relevantních klíčových slov
  • Konkurenčnost
  • Organický provoz
  • Provoz z reklamy na Google
  • Průměrná CPC
  • Volitelné rozšíření
  • Odhad hledanosti klíčových slov (+ 990,-)
  • Analýza ve formátu xlsx (+ 290,-)
  • Rozšířené odkazové portfolio (+ 490,-)
  • Detailní odkazové portfolio (+ 1 490,-)
2 290,-

Ukázky

Názorné ukázky jednotlivých analýz?

Pro lepší představu jsem připravil názorné ukázky jednotlivých formátů analýz a jejich rozšíření.
Pro tento účel je záměrně počet výsledků snížen na 100 a domény jsou začerněny.