Image

Získejte analýzu umístění webu konkurenta ve výsledcích vyhledávání!

V dnešním rychle se měnícím podnikatelském světě je sledování konkurence nezbytností. Chcete-li zjistit, jak vaši konkurenti zvyšují prodej a propagují své produkty, analýza konkurence je klíčovým nástrojem.

Tato analýza vám poskytne pohled na úspěšnost vašich soupeřů a identifikuje oblasti, ve kterých můžete zlepšit. Ať už máte dobře fungující web, nebo ho teprve budujete, pravidelná analýza konkurence vám zajistí konkurenční výhodu.
Analýza konkurence zahrnuje sledování několika klíčových faktorů, jako je návštěvnost, klíčová slova, SEO, rychlost načítání, sociální sítě a UX/UI. Ne vždy je nutné zkoumat všechny tyto faktory, záleží na vašich cílech.

Ale analýza není jen o sběru informací. Jde o porovnání těchto dat s vaším webem a vytvoření konkrétního plánu. Cílem je identifikovat silné a slabé stránky konkurence a využít tyto poznatky k vylepšení vašeho webu.

Smyslem této stránky je zaplnit díru na trhu a nabídnout možnost široké podnikatelské veřejnosti koupit si základní analýzu webu svého konkurenta z pohledu zobrazování ve výsledcích vyhledávání za přijatelně nízkou cenu. Mé zkušenosti v oboru mě přivedly na tuto myšlenku, protože nic takového na trhu není. Máte možnost si buďto najmout specialistu, který není levný a výsledná práce se v konečném součtu počítá na desetitisíce, nebo nedělat nic.

Odstranil jsem z procesu výroby analýzy všechny nadstandardní kroky a ponechal pouze to nejdůležitější, aby cena mohla být co nejnižší. Ano, taková analýza není dokonalá. Ale myslím si, že je pro každého podnikatele na internetu lepší, než žádná. A přesně pro podobně smýšlející majitele webů vznikla. 

Taková analýza se zaměřuje na klíčové zdroje, které vám umožní získat informace o konkurenci efektivně. Získáte tak reálné údaje o výkonech vašich konkurentů ve výsledcích vyhledávání, které vám pomohou utvářet úspěšnou strategii pro vlastní podnikání.
Image
Image
detail

Popis jednotlivých částí analýzy.

Tato zpráva obsahuje všechna klíčová slova, na která se analyzovaný web vašeho konkurenta objevoval historicky i nedávno ve výsledcích vyhledávání na Google v České republice a spoustu zajímavých a užitečných dat.

Volitelně lze analýzu rozšířit o pozice v serpu ve vyhledávači Bing.cz a Seznam.cz,
nebo o detailnější přehled odkazového portfolia webu.

Pojďme se podívat na jednotlivé části...

Image
Image

Indexace stránek ve vyhledávačích

Pokud má konkurent velký počet stránek indexovaných Googlem, může to naznačovat jeho silnou online přítomnost a dobrou SEO strategii.
Jak rozsáhlý je konkurentův web a jak aktivně se snaží prezentovat na internetu.
Ukáže Vám, kolik stránek na webu Vašeho konkurenta si Google, Seznam či Bing uložil ve svém seznamu a můžou je zobrazit ve výsledcích vyhledávání.

Rozložení pozic v organickém vyhledávání

Souhrnný přehled toho, kde se webová stránka nachází v organických výsledcích vyhledávání. Pokud má konkurent velký počet stránek indexovaných Googlem, může to naznačovat jeho silnou online přítomnost a dobrou SEO strategii.
Rozložení výsledků dle pozice (top 3, top 10, top 50)
Strukturované úryvky (rich snippets)
Video, obrázkové či produktové výsledky
Image
Image

Zpětné odkazy

Počet a základní rozdělení nalezených zpětných odkazů směřujících na web konkurenta.
Počet nalezených zpětných odkazů
Počet nalezených domén
Základní rozdělení na dofollow/nofollow

Pozice webu ve výsledcích vyhledávání

Hlavní sekce celé analýzy. Zde se dozvíte to nejdůležitější!

Najdete zde přehledný seznam všech nalezených klíčových slov, na které je konkurent vidět ve výsledcích vyhledávání a jeho umístění na pozicicích v top 100.

Jednotlivá slova jsou seskupena dle podstránek webu konkurenta, na které jsou odkazována.
Zjistíte, na která konkrétní slova se konkurent zobrazuje ve výsledcích vyhledávání.
Budete okamžitě vědět, na které klíčová slova je konkurent úspěšný a naopak, se kterými vyhledávacími frázemi má problémy.
Díky seskupení jednotlivých klíčových slov lépe pochopíte, které stránky Google vybírá jako relevantní a můžete toho využít pro svůj web.
Zjistíte, na která konkrétní slova se konkurent zobrazuje ve výsledcích vyhledávání.
Image
Image