Analýza konkurence zahrnuje sledování několika klíčových faktorů, jako je návštěvnost, klíčová slova, SEO, rychlost načítání, sociální sítě a UX/UI. Ne vždy je nutné zkoumat všechny tyto faktory, záleží na vašich cílech.
Ale analýza není jen o sběru informací. Jde o porovnání těchto dat s vaším webem a vytvoření konkrétního plánu. Cílem je identifikovat silné a slabé stránky konkurence a využít tyto poznatky k vylepšení vašeho webu.
Smyslem této stránky je zaplnit díru na trhu a nabídnout možnost široké podnikatelské veřejnosti koupit si základní analýzu webu svého konkurenta z pohledu zobrazování ve výsledcích vyhledávání za přijatelně nízkou cenu. Mé zkušenosti v oboru mě přivedly na tuto myšlenku, protože nic takového na trhu není. Máte možnost si buďto najmout specialistu, který není levný a výsledná práce se v konečném součtu počítá na desetitisíce, nebo nedělat nic.
Odstranil jsem z procesu výroby analýzy všechny nadstandardní kroky a ponechal pouze to nejdůležitější, aby cena mohla být co nejnižší. Ano, taková analýza není dokonalá. Ale myslím si, že je pro každého podnikatele na internetu lepší, než žádná. A přesně pro podobně smýšlející majitele webů vznikla.
Taková analýza se zaměřuje na klíčové zdroje, které vám umožní získat informace o konkurenci efektivně. Získáte tak reálné údaje o výkonech vašich konkurentů ve výsledcích vyhledávání, které vám pomohou utvářet úspěšnou strategii pro vlastní podnikání.
Ale analýza není jen o sběru informací. Jde o porovnání těchto dat s vaším webem a vytvoření konkrétního plánu. Cílem je identifikovat silné a slabé stránky konkurence a využít tyto poznatky k vylepšení vašeho webu.
Smyslem této stránky je zaplnit díru na trhu a nabídnout možnost široké podnikatelské veřejnosti koupit si základní analýzu webu svého konkurenta z pohledu zobrazování ve výsledcích vyhledávání za přijatelně nízkou cenu. Mé zkušenosti v oboru mě přivedly na tuto myšlenku, protože nic takového na trhu není. Máte možnost si buďto najmout specialistu, který není levný a výsledná práce se v konečném součtu počítá na desetitisíce, nebo nedělat nic.
Odstranil jsem z procesu výroby analýzy všechny nadstandardní kroky a ponechal pouze to nejdůležitější, aby cena mohla být co nejnižší. Ano, taková analýza není dokonalá. Ale myslím si, že je pro každého podnikatele na internetu lepší, než žádná. A přesně pro podobně smýšlející majitele webů vznikla.
Taková analýza se zaměřuje na klíčové zdroje, které vám umožní získat informace o konkurenci efektivně. Získáte tak reálné údaje o výkonech vašich konkurentů ve výsledcích vyhledávání, které vám pomohou utvářet úspěšnou strategii pro vlastní podnikání.